Catàleg de serveis
Àmbit d’actuació de BASE per als ajuntaments
La gestió, la liquidació, la recaptació, la inspecció i la comprovació de tot tipus de tributs, preus públics i altres ingressos de dret públic i privat;
La informació, l’assistència, l’orientació, l’assessorament i el finançament a les administracions públiques gestionades;
L’elaboració i el manteniment dels sistemes d'informació que permeten la prestació dels serveis;
La realització de totes les activitats complementàries que són necessàries per millorar l'eficàcia en la seva actuació.
Serveis específics de BASE per als ajuntaments
- Inspecció i Comprovació
- Gestió censal
- Gestió cadastral
- Gestió tributària
- Facturació i liquidació
- Recaptació voluntària
- Recaptació executiva
- Comptabilitat
- Finançament
- Assessoria jurídica i representació legal
Carta de Serveis de BASE-Gestió d’Ingressos
Aquest document recull informació dels serveis que BASE ofereix als ajuntaments, dels compromisos que pren per afavorir que el nivell del servei sigui de qualitat i de les vies per obtenir informació i fer aportacions o suggeriments.
Descarrega la Carta de Serveis de BASE-Gestió d’Ingressos