Base On-line

BASE

Contractació

Contractació

Activitat

Contractació

Base jurídica

Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen  a  l'ordenament  jurídic  espanyol  les  directives  del  Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.

Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat

  • Annex corresponent dels Plecs de Clàusules Administratives particulars

Base jurídica per a categories especials de dades

No es tracten

Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades

No procedeix

Finalitat de l’activitat del tractament

Formalització dels contactes públics amb els adjudicataris

Elaboració de perfils que afecten a la privacitat

No

Categories dels interessats

  • Proveïdors
  • Persones de contacte

Tractament de dades de col·lectius vulnerables

No

Categories de dades

  • De caràcter identificatiu

Destinataris de les cessions

  • Registre Públic de Contractes i de licitadors de la  Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Generalitat de Catalunya
  • Sindicatura de Comptes
  • Publicacions al Perfil del contractant
  • Portal de Transparència de la Generalitat de Catalunya
  • Jutjats i Tribunals de Justícia

Transferències internacionals

No es preveuen

Unitat administrativa responsable

Unitat de Contractació

Descripció de les dades tractades

  • De caràcter identificatiu:
    • DNI
    • Nom i cognoms
    • Adreça postal i electrònica
    • Telèfon
    • Signatura manuscrita

Descripció del tractament

Administració de les dades personals dels representants de les empreses proveïdores per a la formalització dels contractes derivats de processos contractuals

Període de conservació de les dades

235/Expedients de contractació d'obres. Disposició: conservació permanent del contracte, el plec de clàusules, les prescripcions tècniques, la liquidació definitiva, el pressupost addicional, si n'hi ha, del projecte d'obra si aquest també és objecte del contracte, i destrucció total de la resta de documentació. Termini: quinze anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.    
236/Expedients de contractació de subministraments. Disposició: conservació permanent del contracte; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.
240/Expedients de contractació de serveis. Disposició: conservació permanent del contracte i de l'estudi o projecte que en resulti, si n'hi ha; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.

Identificació de la procedència

  • Del mateix interessat o el seu representant legal

Identificació del procediment de recollida

  • Transmissió electrònica

Mesures de seguretat aplicades

Les corresponents al que determina l'ENS

Controls

No

Observacions

No hi ha observacions

Encarregats del tractament

No hi ha

Co-responsable del tractament

No

Data d’inici del Registre d’activitat

15/01/2019

Data de la darrera modificació del Registre d’activitat

15/01/2019

Avaluació d’impacte

No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus

Tornar a Tractaments