Contractació
Activitat
Contractació
Base jurídica
Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat
- Annex corresponent dels Plecs de Clàusules Administratives particulars
Base jurídica per a categories especials de dades
No es tracten
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades
No procedeix
Finalitat de l’activitat del tractament
Formalització dels contactes públics amb els adjudicataris
Elaboració de perfils que afecten a la privacitat
No
Categories dels interessats
- Proveïdors
- Persones de contacte
Tractament de dades de col·lectius vulnerables
No
Categories de dades
- De caràcter identificatiu
Destinataris de les cessions
- Registre Públic de Contractes i de licitadors de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Generalitat de Catalunya
- Sindicatura de Comptes
- Publicacions al Perfil del contractant
- Portal de Transparència de la Generalitat de Catalunya
- Jutjats i Tribunals de Justícia
Transferències internacionals
No es preveuen
Unitat administrativa responsable
Unitat de Contractació
Descripció de les dades tractades
- De caràcter identificatiu:
- DNI
- Nom i cognoms
- Adreça postal i electrònica
- Telèfon
- Signatura manuscrita
Descripció del tractament
Administració de les dades personals dels representants de les empreses proveïdores per a la formalització dels contractes derivats de processos contractuals
Període de conservació de les dades
235/Expedients de contractació d'obres. Disposició: conservació permanent del contracte, el plec de clàusules, les prescripcions tècniques, la liquidació definitiva, el pressupost addicional, si n'hi ha, del projecte d'obra si aquest també és objecte del contracte, i destrucció total de la resta de documentació. Termini: quinze anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.
236/Expedients de contractació de subministraments. Disposició: conservació permanent del contracte; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.
240/Expedients de contractació de serveis. Disposició: conservació permanent del contracte i de l'estudi o projecte que en resulti, si n'hi ha; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.
Identificació de la procedència
- Del mateix interessat o el seu representant legal
Identificació del procediment de recollida
- Transmissió electrònica
Mesures de seguretat aplicades
Les corresponents al que determina l'ENS
Controls
No
Observacions
No hi ha observacions
Encarregats del tractament
No hi ha
Co-responsable del tractament
No
Data d’inici del Registre d’activitat
15/01/2019
Data de la darrera modificació del Registre d’activitat
15/01/2019
Avaluació d’impacte
No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus