Base On-line

BASE

Gestió tributària

Gestió tributària

Activitat

Gestió tributària i liquidació dels ingressos de dret públic, quina competència ha estat delegada a BASE en virtut d'un acord o conveni.

Base jurídica

Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics: Text refós de la llei reguladora d'Hisendes locals aprovat pel RDL 2/2004 de 5 de març

Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat

  • Model 015 - Declaració jurada de manca de titularitat
  • Model 102 - Domiciliació de rebuts
  • Model 110 - Sol·licitud de beneficis fiscals
  • Model 111 - Sol·licitud de baixa definitiva de vehicle
  • Model 112 - Divisió de rebuts
  • Model Presentació de documentació per a empreses de subministraments

Base jurídica per a categories especials de dades

b) Tractament necessari per complir obligacions i per exercir els drets específics del responsable del tractament o l'interessat, en l'àmbit del dret laboral i de la seguretat i la protecció social, pel cas de les bonificacions (beneficis fiscals) per característiques personals o familiars.

  • Certificat de minusvàlua

Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades

  • Model 110 - Sol·licitud de beneficis fiscals

Finalitat de l’activitat del tractament

La liquidació dels deutes de caràcter tributari i no tributari

Elaboració de perfils que afecten a la privacitat

No

Categories dels interessats

Contribuents i subjectes obligats

Tractament de dades de col·lectius vulnerables

No

Categories de dades

  • Dades de caràcter identificatiu
  • Dades de característiques personals
  • Dades econòmiques financeres i d'assegurances
  • Circumstàncies socials
  • Categories especials de dades

Destinataris de les cessions

  • Ajuntaments que han delegat els seus deutes a BASE, per la col·laboració a efectes del compliment d'obligacions fiscals en l'àmbit de les seves competències.
  • Notaris mitjançant ANCERT.

Transferències internacionals

No es preveuen

Unitat administrativa responsable

Gestió tributària

Descripció de les dades tractades

  1. Dades de caràcter identificatiu:
    • DNI
    • Nom i cognoms
    • Adreça postal i electrònica
    • Telèfon
    • Signatura manuscrita
  2. Dades de característiques personals: dades familiars
  3. Dades econòmiques financeres i d'assegurances:
    • Dades bancàries
    • Impostos
  4. Circumstàncies socials: propietats
  5. Categories especials de dades: discapacitats físiques o intel·lectuals

Descripció del tractament

Enumeració, identificació i càlcul del deute (tributari o no tributari) dels subjectes obligats

Període de conservació de les dades

Segons el Calendari de Conservació

Identificació de la procedència

  • D'administracions públiques:
    • Ajuntament
    • Centre de Gestió Cadastral
    • Dirección General de Tráfico
    • Departament de Benestar i Família
  • D'entitats de dret públic: emissores dels deutes
  • Del mateix interessat o el seu representant legal

Identificació del procediment de recollida

  • Formularis
  • Transmissió electrònica

Mesures de seguretat aplicades

Les corresponents al que determina l'ENS

Controls

No

Observacions

No hi ha observacions

Encarregats del tractament

No hi ha

Co-responsable del tractament

Els respectius Ajuntaments que han delegat la gestió tributària i la liquidació d'impostos, taxes i preus públics

Data d’inici del Registre d’activitat

16/11/2018

Data de la darrera modificació del Registre d’activitat

05/03/2019

Avaluació d’impacte

No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus

Tornar a Tractaments