Recaptació executiva
Activitat
Tramitació d'expedients en període executiu
Base jurídica
Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics: Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributaria.
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat
- Model 015 - Declaració escrita de manca de titularitat en immoble urbà
- Model 107 - Sol·licitud d'ajornament o fraccionament en període executiu
- Model 113 - Sol·licitud d'aixecament de comptes inembargables (sous)
- Aval per a recurs de reposició en executiva
Base jurídica per a categories especials de dades
No es tracten
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades
No procedeix
Finalitat de l’activitat del tractament
El cobrament de deutes per via de constrenyiment
Elaboració de perfils que afecten a la privacitat
No
Categories dels interessats
Contribuents i subjectes obligats; propietaris o arrendataris
Tractament de dades de col·lectius vulnerables
No
Categories de dades
- De caràcter identificatiu
- Circumstàncies socials
- Dades d'ocupació professional
- Acadèmics i professionals
- Dades econòmiques financeres i d'assegurances
Destinataris de les cessions
Ajuntaments que han delegat els seus deutes a BASE, per la col·laboració a efectes del compliment d'obligacions fiscals en l'àmbit de les seves competències.
Transferències internacionals
No es preveuen
Unitat administrativa responsable
Recaptació Executiva
Descripció de les dades tractades
- De caràcter identificatiu:
- DNI
- Nom i cognoms
- Adreça postal i electrònica
- Telèfon
- Signatura manuscrita
- Certificat electrònic
- Característiques personals:
- Estat civil
- Edat
- Circumstàncies socials:
- Allotjament o habitatge
- Propietats
- Dades d'ocupació professional:
- Lloc de treball
- Cos, escala, categoria i grau
- Acadèmics o professionals: Col·legis o associacions professionals
- Dades econòmiques financeres i d’assegurances:
- Ingressos i rendes
- Inversions i patrimoni
- Crèdits, préstecs i avals
- Dades bancàries:
- Dades de nòmina
- Impostos
- Jubilació
- Hipoteques
- Historial de crèdits
Descripció del tractament
Gestions encaminades al cobrament del deute per via executiva
Període de conservació de les dades
35/Expedients generals de constrenyiment sobre patrimoni individual. Destrucció total. Termini: sis anys des del tancament de l'expedient.
Identificació de la procedència
- Del mateix interessat o el seu representant legal
- D'altres persones físiques diferents a l'interessat
- Registres públics
- D'administracions públiques
- D'entitats privades
Identificació del procediment de recollida
- Formularis
- Transmissió electrònica
Mesures de seguretat aplicades
Les corresponents al que determina l'ENS
Controls
No
Observacions
No hi ha observacions
Encarregats del tractament
- Empresa de serveis postals: B60261815 Recerca i Desenvolupament empresarial SL;
- Empresa de serveis d'impressió: A31501901 MAILTECK SA
- Entitats financeres a les que se'ls sol·licita informació de comptes i saldos
- Registres de la propietat i mercantils
Co-responsable del tractament
No
Data d’inici del Registre d’activitat
13/12/2018
Data de la darrera modificació del Registre d’activitat
03/04/2019
Avaluació d’impacte
No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus