Tractament de recursos
Activitat
Tractament de recursos
Base jurídica
Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat
- Model 202 – Al·legació o Recurs de reposició
- Model 105 – Devolució d'ingressos indeguts
- Model d'aval bancari per interposició de recursos contra liquidació en període voluntari
- Model d'aval bancari per interposició de recursos contra liquidació en període executiu
Base jurídica per a categories especials de dades
No es tracten
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades
No procedeix
Finalitat de l’activitat del tractament
Revisió de la resolució administrativa
Elaboració de perfils que afecten a la privacitat
No
Categories dels interessats
Contribuents i subjectes obligats i els seus representats legals.
Tractament de dades de col·lectius vulnerables
No
Categories de dades
- Dades de caràcter identificatiu
- Circumstàncies socials
- Característiques personals
Destinataris de les cessions
No es preveuen
Transferències internacionals
No es preveuen
Unitat administrativa responsable
Unitat de Recursos
Descripció de les dades tractades
- Dades de caràcter identificatiu:
- DNI
- Nom i cognoms
- Adreça postal i electrònica
- Telèfon
- Signatura manuscrita
- Circumstàncies socials:
- Propietats
- Característiques personals:
- Estat civil
- Dades familiars
- Dades de naixement
- Lloc de naixement
- Edat
- Sexe
- Nacionalitat
Descripció del tractament
Tramitació i resolució dels recursos presentats
Període de conservació de les dades
191/Recursos ordinaris a l'impost sobre activitats econòmiques. Conservació durant cinc anys des del tancament de l'expedient. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig sistemàtic de quatre expedients de cada 100. Es conservaran els expedients 1, 25, 75, etc.. dels anys que es conservi el padró de l'impost sobre activitats econòmiques i els expedients que derivin en recursos contenciosos administratius.
194/Recursos ordinaris a l'impost sobre béns immobles. Conservació durant cinc anys des del tancament de l'expedient. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig sistemàtic de quatre expedients de cada 100. Es conservaran els expedients 1, 25, 75, etc.. dels anys que es conservi el padró de l'impost sobre béns immobles i els expedients que derivin en recursos contenciosos administratius.
197/Recursos ordinaris a l'impost municipal de circulació de vehicles (1967-1989) i de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica. Conservació durant cinc anys des del tancament de l'expedient. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig sistemàtic de quatre expedients de cada 100. Es conservaran els expedients 1, 25, 75, etc.. dels anys que es conservi el padró de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica i els expedients que derivin en recursos contenciosos administratius.
210/Recursos ordinaris a la taxa pel servei de clavegueram. Destrucció total als cinc anys. Conservació dels expedients que derivin en contenciosos administratius.
218/Recursos ordinaris a la taxa pel servei de recollida d'escombraries. Destrucció total als cinc anys. Conservació dels expedients que derivin en contenciosos administratius.
275/Recursos ordinaris a les taxes o als preus públics per la utilització privativa o l'aprofitament especial de béns públics i per la prestació de serveis o realització d'activitats. Destrucció total als cinc anys. Conservació dels expedients que derivin en recursos contenciosos administratius.
601/Recursos ordinaris en relació amb l'impost sobre l'increment del valor dels terrenys urbans. Destrucció total en un termini des sis anys des de la data de remissió del Compte General a la Sindicatura de Comptes. Conservació dels expedients referits a habitatges de protecció oficial mentre aquesta qualificació sigui vigent i destrucció als sis anys de la seva desqualificació.
Identificació de la procedència
- Del mateix interessat o del seu representat legal
Identificació del procediment de recollida
Presentació per mitjans telemàtics a la seu electrònica de BASE o per via presencial al Registre Central. També es poden presentar els recursos al Registre Central per mitjà d'enviament postal a algunes de les oficines de BASE.
Mesures de seguretat aplicades
Les corresponents al que determina l'ENS
Controls
No
Observacions
No hi ha observacions
Encarregats del tractament
- Empresa de serveis postals: B60261815 Recerca i Desenvolupament empresarial SL
Co-responsable del tractament
No
Data d’inici del Registre d’activitat
03/12/2018
Data de la darrera modificació del Registre d’activitat
05/03/2019
Avaluació d’impacte
No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus